Heeft een andere vraag?
Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?
Ja het is mogelijk om uw bestelling tot 5 dagen van tevoren door te geven. Kies uw gewenste afhaaldag en tijd bij het afrekenen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog dingen toevoegen?
Indien u graag nog iets wilt toevoegen aan uw bestelling, dan raden wij u aan om ons onmiddellijk telefonisch te contacteren. Zo kunnen wij meteen de wijziging doorvoeren bij uw bestelling.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?
We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets kleins mislopen. We raden u aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via telefonisch contact.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Momenteel kunt u betalen met Payconiq, Bancontact en iDeal.
Bancontact wordt ondersteund door alle banken in Belgie. U kunt hiervoor de QR code scannen met uw bank app of uw kaartgegevens invoeren bij de betaalpagina.
Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Uiteraard kunt u ook telefonisch uw bestelling doorgeven. Dat kan via de bovenstaande telefoonnummer. Onze collega’s kunnen u direct helpen.
Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?
Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt of al klaar is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.